tisdag 13 oktober 2009

Inlägg 300: Tack och hej!

Nu är det dags att låta Weltklasse Serier vila. Jag bloggar sedan ett par veckor på Shazam och trivs med det. En av anledningarna var att jag inte hade tid att blogga så ofta som jag ville. Att då blogga på två ställen är inte en lysande lösning så därför slutar jag att blogga här och sätter punkt med detta inlägg som lämpligt nog blir nr 300. Lite vemodigt känns det men var sak har sin tid. Jag vill passa på och tacka de som följt bloggen och för de kommentarer som lämnats, det uppskattar jag.

Följande har jag bloggat om på Shazam, följ mig gärna där framöver.
Om hur Spirou blev Spirou
Sir Arthur Benton 2: Wannsee 1942
Who will wield the shield?
A Drifting Life av Tatsumi
Den nya tv-serien med "Fantomen"
Resande med vinden del 6
Harvey Awards 2009
The Walking Dead 9-10

Framöver kommer jag att recensera lite svenska utgåvor som Husfrid, Uzumaki, På spaning efter den tid som flytt. Ojingogo. Mumin 1-2 och Asbesthjärtan. Dessutom förväntade höjdare som Umbrella Academy 2, Grandville och Phantom Dailies 1936-1938. Å så ska jag börja recensera varje nummer av Fantomen.

Tack och hej!

2 kommentarer:

Olle J. sa...

Så är det när man erbjuds att vara med på en annan blogg. Det är svårt att hålla uppe den egna när ryggraden rycks ut för att ta del i ett större projekt.

Vette fan om jag följer efter till shazaam - jag läser ju inte så mycket serier - men när man sedan i lördags bor i ett kollektiv i Uppsala så kanske man får komma förbi och låna lite serier, resan tar la inte mycket mer än en timme.

Rikard sa...

Du är välkommen när du vill. Det är ju nästgårds :)