söndag 9 november 2008

Fars dag

Idag är det tydligen fars dag. Inget jag har koll på. Ser det mest som ett kommersiellt jippo å såna gillar jag inte. Min bättre hälft anser dock att det är något som ska firas så idag fick jag en Fantomen mugg av min dotter att stoltsera med på jobbet. Vissa har en Elvis kopp, vissa har en nostalgikopp, vissa har en kopp med nåt visdomsord på men jag kommer att ha den tuffaste koppen. Tio tigrars styrka, hård mot de hårda, när han rör sig står blixten stilla, en fasa för onda män. Han är jävligt hård, Fantomen.

Blir svårt att hitta något tuffare till Mors Dag. Men iofs är väl Fantomen en toffel när det gäller Diana.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du kommer onekligen att ha den tuffaste koppen. Elvis och Världens bästa pappa kan slänga sig i väggen tillsammans med Czech Airline.